Hop til hovedindholdet

FOF logo

FOF Landsrådsmøde I 2025


Dato og tid

Lørdag d. 3. maj 2025 kl. 10:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 22. april 2025 kl. 23:55

Sted

Vartov, Farvergade 27, 1463 København K Vartov
Farvergade 27
1463 København K

FOF Landsrådsmøde I 2025


FOF's Landsrådsmøde #1 2025

Hermed invitation til det første Landsrådsmøde i FOF i 2025. 
 
Foreløbigt program og dagsorden for den formelle del af mødet: 
 
Kl. 10 - 10.25: Ankomst, registrering, morgenkaffe. 

Kl. 10.30: Mødestart, hvor følgende punkter vil indgå, foruden frokost og eftermiddagskaffe: 

Vær beredt!  
Er danskerne beredte på den sikkerhedspolitiske situation, vi står i, og hvordan kan FOF spille en rolle heri? Ministeren for samfundssikkerhed og beredskab, Torsten Schack Petersen(V) holder oplæg og svarer på spørgsmål. 

Fremtidens folkeoplysning
Hvor er potentialet for et styrket samarbejde mellem aftenskoler og kommuner, og hvordan gør vi brug af det?
Oplæg om bl.a. Folkeoplysningslaboratoriet i Roskilde v/ Kultur- og Fritidschef Trine Bendix Knudsen, Roskilde Kommune og NN fra VIFO
 

Det formelle landsrådsmøde
Dagsorden jf. vedtægterne, som minimum: 
 
1. Valg af dirigent 
2. Forelæggelse af beretning.  
3. Indkomne forslag
4. Fastsættelse af kontingent for det efterfølgende år. 
5. Valg af 2 landsstyrelsesmedlemmer med foreningsbaggrund samt 2 landsstyrelsesmedlemmer med lederbaggrund 
6. Orientering om den af Det konservative Folkepartis udpegede landsstyrelsesmedlem
7. Valg af op til 2 eksterne ressourcepersoner der indgår som landsstyrelsesmedlemmer
8. Orientering om indvalgt deltagerrepræsentant
9. Valg af en registreret eller statsautoriseret revisor. 
10. Eventuelt.
 
OBS: Sidste frist for indmelding af forslag til behandling under "Indkomne forslag" samt kandidatur til de ledige poster, er den 3. april! Indsendes til info@fof.dk 

Kl. 16: Mødet er slut. 
 
Hvem kan deltage: 
Alle FOF-foreningers to udpegede medlemmer af Landsrådet, samt øvrige medlemmer af FOF's Landsstyrelse. 
 
Det er kun foreningsvalgte, der kan bære foreningens stemmer. Dvs. hvis foreningen kun er repræsenteret ved en ansat (fx. skoleleder), kan foreningen ikke stemme. 
 
Derudover kan skoleledere og formænd, der ikke er udpeget som Landsrådsmedlemmer af den lokale forening, deltage som gæster. 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Deltagerliste

Navn FOF-forening
Anette Brix Syd- og Vestsjælland
Anna Sabine Skou Gøtterup Syd- og Vestsjælland
Annette Bjørneboe Landssekretariatet
Astrid Steffensen Clausen Randers-Favrskov-Mariagerfjord
Bernadette Follmann København og Nordsjælland
Carsten Nøddebo København og Nordsjælland
Casper Strunge SPEAK
Christian Lützen Viborg
Diana Bang Djursland
Dorte Bin Hald Københavns Omegn
Emma Reumert SPEAK
Helle H. Bjerregård Landssekretariatet
Henning Kjærgaard Landsorganisationen
Henrik Dørum Jensen Vendsyssel
Henrik Vej Kastrupsen Vest
Jakob Plougmann Landsorganisationen
Jerry Vinther Odense-Fredericia-Middelfart
Juliane Overgaard Nordvestjylland
Jørgen Petersen Køge Bugt
Karsten Kolding Landsorganisationen
Kenneth Holmen Pedersen Landsorganisationen
Kim Bak Kristensen Nordvestjylland
Lars Havelund Odense-Fredericia-Middelfart
Mads Witt Sydjylland
Mette Bielefeldt Bruun Sydøst
Mette Skautrup Landssekretariatet
Michael Kull Randers-Favrskov-Mariagerfjord
Morten Menné Sønderjylland
Ole Lerke Vest
Rebekka Vetter Djursland
Tine Koop Køge Bugt
Trine Clemmensen Sønderjylland

Deltagerlisten indeholder kun navne på de deltagere, der har givet samtykke til at blive vist på denne side. Der kan derfor være flere deltagere tilmeldt, end der fremgår af listen.

Samlet antal tilmeldte: 36

Kontaktinformation til arrangør

FOF
Helle H. Bjerregård

Tlf: +45 33142026
hb@fof.dk

Kontaktinformation til arrangør

FOF
Helle H. Bjerregård

Tlf: +45 33142026
hb@fof.dk